menu خانه تصاویر ویدئوها اخبار کاربران اخبار سایت مقایسه رزومه‌های فعال راهنما قوانین سوالات متداول تماس با ما عضویت انتخابات فعال


قوانین


قوانین و شرایط استفاده از سایت انتخاب من


پتلفرم سایت انتخاب من در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نماید.این سایت یک پلتفرم است.به این معنا که بستری است برای انتشار تبلیغات برابر در فضای مجازی برای داوطلبان انتخابات.پلتفرم سایت انتخاب من امکان ایجاد هر نوع انتخاباتی را دارد و سایت میتواند در بستر انتخابات گوناگونی به فعالیت بپردازد.


قوانین، مقررات و شرایط استفاده از این پلتفرم بدین شرح است:

 

انتخاب من تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند اسپم‌ها، ربات‌ها، و دنبال کنندگان غیرواقعی را حذف نماید.برای این منظور علاوه بر راهکارهای فنی، به صورت رندوم با دنبال کنندگان از طریق پیامک یا تلفنی تماس گرفته می‌شود.

 

این سایت وابسته به هیچ نهاد، سازمان، حزب یا گروه سیاسی نیست و توسط چند فعال اجتماعی راه‌اندازی شده و مدیریت می‌شود.این سایت همواره سعی می‌کند تا در چهارچوب قانون و بدون جانبداری فعالیت نماید.

 

تمامی مسئولیت‌های حقوقی و تبعات احتمالی ناشی از نگارش ، انتشار اخبار داوطلبان و تبلیغات زودهنگام و همچنین کامنت ها به عهده نویسنده آن خواهد بود.

 

اطلاعات عمومی نظیر نام ، شهر، شغل و… در صفحه هر کاربر در دسترس همگان قرار می‌گیرد.اما اطلاعات تماس کاربران بعنوان اطلاعات محرمانه نزد پلتفرم انتخاب من محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام قضایی و نهادهای ذیصلاح.

 

منظور از «دنبال کننده » در پلتفرم انتخاب من، اطلاعاتی است که کاربران جهت اعلام موافقت خود با داوطلب در وبسایت ثبت می‌کنند.این دنبال کنندگان صرفا معیاری جهت سنجش افکار عمومی است و جهت واگذاری یا سلب حقوق معتبر نخواهد بود.

 

در صورتی که کاربری نام خود را بدون آنکه فردی را دنبال کرده باشد در لیست مشاهده نماید،می‌تواند از طریق ایمیل یا شماره تماس ثبت‌شده جهت حذف با تیم ما ارتباط برقرار نماید.این سایت در صورت مطابقت اطلاعات با پایگاه داده خود، مراتب را جهت پیگیری در اختیار پلیس فتا قرار خواهد داد.


انتشار هرگونه توهین توسط کاربران در سایت به صورت کامنت ممنوع است و در صورت داشتن شاکی و تصمیم مقام قضایی و نهادهای ذیصلاح انتخاب من اطلاعات کاربر توهین کننده را در اختیار مقام محترم قضایی قرار خواهد داد


پلتفرم انتخاب من بعد از دنبال کردن داوطلب توسط کاربر این اجازه را دارد که برای دنبال کنندگان آن داوطلب پیامک هایی جهت اطلاع رسانی ارسال نماید.این پیامک ها به منظور اطلاع رسانی از به روز کردن پروفایل کاربری داوطلبان خواهد بود و نقش تبلیغات را ندارد و هزینه ی پیامک ها از پنل داوطلب کسر خواهد شد.


داوطلبان میتوانند از طریق شارژ پیامک به دنبال کنندگان خود پیامک اطلاع رسانی به روز شدن پروفایل ارسال نمایند و این پیامک ها صرفا برای دنبال کنندگانی قابل دریافت است که شماره ی خود را در لیست عدم دریافت کنندگان پیامک تبلیغاتی قرار نداده باشند.در صورت اینکه هواداران شما شماره همراه خود را در بلک لیست دریافت پیامک تبلیغاتی قرار داده باشند اعتبار کسر شده از پنل شما به صورت هفتگی به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.


ارسال اسپم برای کاربرانی که مدعی حضور در انتخابات می باشند ممنوع است و در صورت تکرار 3 بار این اسپم دسترسی کاربر اسپم کننده برای همیشه با شماره تلفن ثبت نام شده قطع خواهد شد و کاربر فوق نمیتواند با آن شماره در سایت فعالیت نماید


در پنل کاربری امکان پشتیبانی فراهم می باشد و داوطلبان و کاربران میتوانند از طریق پنل پشتیبانی راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.


گزارش های تصویری ، گزارش های ویدیویی ، گزارش های خبری قبل از انتشار در سایت توسط یکی از پشتیبانان تایید خواهد شد و بعد از تایید در سایت درج میگردد.مسئولیت محتوای ارسال شده و تایید شده بر عهده ی داوطلب می باشد


جذب تبلیغات در سایت انتخاب من آزاد است و بر اساس نوع جایگاه تبلیغاتی و تعرفه مصوب شده جایگاه تبلیغاتی در اختیار اشخاص ، نهادها و... قرار میگیرد.انتخاب من در پروفایل داوطلبان این اجازه را دارد که تبلیغاتی برابر با قانون جذب و منتشر نماید.


مسئولیت شناسه های کاربری که در سایت ایجاد شده است بر عهده ی ثبت نام کننده می باشد.انتخاب من بر اساس شماره همراه اشخاص پروفایل ارائه می دهد و کاربر باید کد تایید ارسال شده برای تایید را پس از دریافت برای تایید شناسه خود در سایت قرار دهد.





این قوانین در حال بروز شدن می باشد