menu خانه تصاویر ویدئوها اخبار کاربران اخبار سایت مقایسه رزومه‌های فعال راهنما قوانین سوالات متداول تماس با ما عضویت انتخابات فعال


اخبار سایت
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | ساعت : ۱۲:۵۴ | کد خبر : ۲۶

اولین پلتفرم تبلیغات انتخابات کشور در هرمزگان رونمایی می شود

اولین پلتفرم تبلیغات انتخابات کشور در هرمزگان رونمایی می شود این پلتفرم اختصاصی که برای اولین بار در کشور ایجاد شده در دو بستر کاربر و داوطلب فعالیت می نماید.کاربران در سایت انتخاب من میتوانند با دنبال کردن داوطلبان محبوب خود اخبار و اطلاعیه ها و برنامه های داوطلبان محبوب خود را به صورت مستقیم مشاهده نمایند.از جمله امکانات سایت انتخاب من مقایسه داوطلبان می باشد که مردم میتوانند رزومه های داوطلبان را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین گزینه ی خود را در این سایت انتخاب نمایند.

به گزارش هرمزگان امروز پلتفرم تبلیغات انتخابات به نام "انتخاب من" برای اولین بار در کشور و در استان هرمزگان رو نمایی می شود


سایت انتخاب من به نشانی اینترنتی www.myentekhab.ir شامل بخش هایی همچون رزومه داوطلب ، گالری تصاویر اختصاصی ، گالری ویدیو اختصاصی ، بخش خبر و بخش پخش زنده اختصاصی برنامه ها می گردد و داوطلبان هر انتخابات این امکان را خواهن داشت بدون انتشار اقلام تبلیغاتی متعدد و ایجاد آسیب های زیست محیطی و آلوده نمودن منظر شهری خود را معرفی نمایند.


همچنین شهروندان و رای دهندگان نیز می توانند با مراجعه به این سایت، سوابق ، برنامه ها و اهداف همه کاندیداها را مشاهده نموده و آگاهانه نسبت به انتخاب گزینه اصلح اقدام نمایند.


این پلتفرم اختصاصی که برای اولین بار در کشور ایجاد شده در دو بستر کاربر و داوطلب فعالیت می نماید.کاربران در سایت انتخاب من میتوانند با دنبال کردن داوطلبان محبوب خود اخبار و اطلاعیه ها و برنامه های داوطلبان محبوب خود را به صورت مستقیم مشاهده نمایند.از جمله امکانات سایت انتخاب من مقایسه داوطلبان می باشد که مردم میتوانند رزومه های داوطلبان را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین گزینه ی خود را در این سایت انتخاب نمایند.


سرورهای سایت انتخاب من در داخل کشور میزبانی می شوند و این موضوع باعث شده که ترافیک مصرفی اینترنت دنبال کنندگان هر داوطلب به صورت نیم بها استفاده شود.


سایت انتخاب من بستر برابری را برای داوطلبان هر نوع انتخاباتی در کشور ایجاد نماید. انتظار می رود این ابتکار به انتخاب آگاهانه و ایجاد شور انتخاباتی به دور از هدر رفت و اسراف منابع کشور کمک شایانی نماید و گامی در جهت نزدیکتر شدن به انتخابات الکترونیک برداشته شود.


هم اکنون داوطلبان انتخابات میتوانند با مراجعه به این سایت پروفایل اختصاصی خود را ساخته و هواداران خود را جذب پروفایل خود نمایند.